zablokowane http:// w IE

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 21:53:54 MET DST

Witam!

Pytalem na alt.pl....xp jednak chyba ta grupa
jest nieco bardziej poczytna, wiec ponawiam
moje pytanie tutaj - nieco bardziej uporzadkowane.

Otoz problem jest z IE. Nie otwiera zwyklych stron
internetowych, natomiast nie ma problemu z https://
jak i ftp://. Okno przegladarki pozostaje biale,
a wskaznik myszki wskazuje, ze cos sie dzieje
(klepsydra) - jednak nie dzieje sie nic.
Nie robi jakiejkolwiek roznicy czy wpisuje
 http://www... czy samo www....
Strony uruchamiane z Explorera, czy tam folderow
dzialaja bez problemu. Nie mam software firewalla,
nie mam tez wirusow - sprawdzalem nod32, clamwin,
adaware, spybot. Nie ma zadnych dziwnych procesow
w tle, zreszta wywalilem wszystko hijackiem i na
golym systemie dalej to samo. Przeinstalowywalem IE
z plyty instalacyjnej - brak efektu. Podmienialem
rowniez plik iexplore.exe na starsza wersje - efekt jak
wyzej. Opera i FF jak i inne aplikacje internetowe
dzialaja idealnie jak powinny. Komputer poza tym
dziala kompletnie normalnie.
Zachowanie IE wyglada identycznie jak gdy system
blokuje IE przy przekroczeniu maksymalnej ilosci
polaczen - nie wiem czy to ma jakies znaczenie ta
informacja.
W trakcie tego zwisu IE zajmuje dokladnie 0,00%
czasu procesora wiec nic nie robi - tylko cos go
blokuje...... pytanie brzmi co?

Pozdrowienia,
taki