Re: zablokowane http:// w IE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 22:40:29 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) taki <konradpc_niespam_@aol.com> napisał(a) w
wiadomości news:dju0ak$hr6$1@news.onet.pl..., że:
> "taki" <konradpc_niespam_@aol.com> wrote in message
> Zupelnie niespodziewanie dzisiaj odkrylem, ze IE dziala
> normalnie. Absolutnie nic nie naprawialem. Tak po prostu.
> Przyczyna awarii nie znana :/ Jednak nie ma tego zlego
> co by na dobre nie wyszlo.... przekonalem sie ostatecznie
> do Opery. Jedyne co mnie trzymalo dotychczas przy IE
> to byla nakladka Maxthon. Udalo mi sie skonfigurowac
> Opere tak jak Maxthon (ktory mial to czego szukam jako
> default) i jestem bardzo zadowolony. Jedyne co mi
> jeszcze potrzebne do pelni szczescia to:
>
> Ustawilem, ze klikajac srodkowym buttonem na linku
> [...]

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
"UserPreferencesmask"= a0,00,00,00 zmien wartosc pierwszego bitu
na e1 lub a1
Przykładowe wpisy powinny wygądać tak:
a0,00,00,00 - wylaczona opcja
e1,00,00,00 - wlaczona opcja
plus zmiana w kluczu (jeśli brak takiej wartości to ją dopisz):
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
"ForegroundLockTimeout"=hex:zmien z 00 00 00 00 na 98,3a,00,00
Jak nie masz takich wartosci, to je dopisz.

lub uzyj programiku PUSHPIN .Jest to swego rodzaju pinezka, ktora
przytrzymuje programy na wierzchu.
(22 KB) http://wintriki.republika.pl/offline.htm
Klikniesz prawym przyciskiem na menu systemowe danego okna i zaznacz
opcje "Always on top"

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx