Re: zablokowane http:// w IE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 22:17:30 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) taki <konradpc_niespam_@aol.com> napisał(a) w
wiadomości news:djm2gl$bv9$1@news.onet.pl..., że:
> Witam!
>
> Pytalem na alt.pl....xp jednak chyba ta grupa
> jest nieco bardziej poczytna, wiec ponawiam
> moje pytanie tutaj - nieco bardziej uporzadkowane.
>
> Otoz problem jest z IE. Nie otwiera zwyklych stron
> internetowych, natomiast nie ma problemu z https://
> jak i ftp://. Okno przegladarki pozostaje biale,
> a wskaznik myszki wskazuje, ze cos sie dzieje
> (klepsydra) - jednak nie dzieje sie nic.
> Nie robi jakiejkolwiek roznicy czy wpisuje
> http://www... czy samo www....
> Strony uruchamiane z Explorera, czy tam folderow
> [...]

Zajrzyj do rejestru i sprawdz zapis w kluczach:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyślna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..

Zajrzyj do Rejestru i porównaj zapisy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs
W prawym oknie zobacz czy masz podejrzane wartości.
Powinny być tam natepujące:
"Domyślna"= ""
"NavigationFailure"="res://shdoclc.dll/navcancl.htm"
"DesktopItemNavigationFailure"="res://shdoclc.dll/navcancl.htm"
"NavigationCanceled"="res://shdoclc.dll/navcancl.htm"
"OfflineInformation"="res://shdoclc.dll/offcancl.htm"
"Home"=dword:0000010e
"blank"="res://mshtml.dll/blank.htm"
"PostNotCached"="res://mshtml.dll/repost.htm"
"mozilla"="res://mshtml.dll/about.moz"
oraz w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Extensions
jest tam kilka podkluczy {cyferki-literki} - zobacz na nie, a w
szczególności na klucz
{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - w prawym oknie powinien być wpisany
w wartościach plik np. : @shdoclc.dll itd...

Ponadto sprawdź plik shdoclc.dll, czy pochodzi z IE6 (został podmieniony).

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx