Re: XP i problem z pendrive

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 21 Oct 2005 - 17:38:11 MET DST

Michal Kawecki zapodał(-a):
> Użytkownik "Slawek" <orystes@wp.pl> napisał w wiadomości
> Podłącz pena, nadaj mu ręcznie jakąś literkę, system ją zapamięta i
> dla tego konkretnego pena będzie ją zawsze przydzielał. A jak chcesz
> się na stałe pozbyć problemu, to nie mapuj dysków sieciowych na
> niskich literkach ;-).

Wiesz - to ogromna durnota Windowsa XP
W sytuacji, gdy masz dysk twardy, ze 2 napędy optyczne to robi się jakiś cyrk: często
podłączam do komputera w firmie różne pendrive - ja najczęściej po prostu wchodzę
do zarządzania dyskami, tam ręcznie przypisuję pendrive inną literę dysku; to, że Windows
się tak zachowuje uważam za kolejny element do poprawki w XP.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,