Re: Alerty zabezpieczeń - brak progr. antywirusowego

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 21 Oct 2005 - 17:09:29 MET DST

Slawek Wroblewski zapodał(-a):
>W "Centrum Zabezpieczeń" w "Panelu Sterowania" jest opcja "Sposób Informowania o Alertach Zabezpieczeń" (albo jakoś tak).
>Wystarczy tam wejść i odznaczyć odpowiednie opcje.

Dzięki - kolega Tomek podał mi linka i się rozwiązało... Opcja oczywiście
na samym wierzchu, ale czasem dziwnie się szuka czegoś w Windows: to jak
np. z ikonami "Mój Komputer", "Otoczenie sieciowe" - na nowym koncie
ich nie ma a włączenie jest oczywiście w dość durnym miejscu :>

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,