Re: Problem ze skrótem klawiszy - Win+B

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 03:05:41 MET DST

in news:dj3sds$a4b$1@inews.gazeta.pl , *Rafal* wrote:
> Witam.
> Przeszukałem tą grupę na Google Groups oraz Pomoc do XP prof i
> niestety nie znalazłem... Ale może ktoś będzie wiedział?

Bo jest 'nieudokumentowany'.

> Pytanie brzmi - do czego w Windows XP Professional służy skrót
> klawiszy Win + B?

Przeskakuje do 'tray' i zaznacza pierwszą ikonę (albo znaczek '<'
odkrywania ukrytych). Dzięki temu możesz łatwo się tam dostać
bez użycia myszy.

> I czy można ten skrót w Windows po prostu wyłączyć?

Znajdziesz, słowa kluczowe 'disable windows hotkeys'.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)