[HELP] Pomozcie zidentyfikowac przyczyne = bledu...

Autor: M <namolas_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 01:56:01 MET DST

Witajcie

od czasu do czasu miewam komunikaty o takim bledzie (zrobilem zrzut) - tutaj
akurat dla InCD programu :

http://www.saloman.aikmedia.com/temp/blad.JPG

ale normalnie to w miejscu InCD jest kazdy inny program...

Z czym to jest zwiazane i o co chodzi ?

Uzywam Win XP Home - bo mam licencje... nigdy nie lubilem tego systemu na
stacjonarnym i uzywalem Pro, zawsze jakos byl pewniejszy... teraz mam
laptopa i zostal po zakupie ten...

Pamiec - jakby co - mam 512MB 333MHz PC2700 Dane-Elec , taka jak ma byc w
tym laptopie (Dell)...

Nie wiem - co jeszcze moze pomoc... jak mowie - to jest losowy blad i z
roznych programow moze wyskoczyc.

dziekuje za pomoc , bo czasami jest juz to irytujace :(((