Re: Problem ze skrótem klawiszy - Win+B

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 09:18:02 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Rafal <a@b.c> napisał(a) w wiadomości
news:dj3sds$a4b$1@inews.gazeta.pl..., że:
> Witam.
>
> Przeszukałem tą grupę na Google Groups oraz Pomoc do XP prof i niestety
> nie znalazłem... Ale może ktoś będzie wiedział?
>
> Pytanie brzmi - do czego w Windows XP Professional służy skrót klawiszy
> Win + B? I czy można ten skrót w Windows po prostu wyłączyć?

W kluczu HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\StickyKeys
poszukaj wartości ciągu "Flags" - zmień wartość z "506" na "510".
oraz klucz HKEY_CURRENT_USER\ Software\ Microsoft\ Windows\
CurrentVersion\ Policies\ Explorer.
wartość DWORD o nazwie NoWinKeys ustaw na 1
lub
HKEY_LOCAL_MACHINE\ System\ CurrentControlSet\ Control\ Keyboard Layout.
Skasuj ten wpis wartość binarna "Scancode Map" = xxxxxxxxxx

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx