Re: Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: Rafal <a_at_b.c>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 00:45:39 MET DST

Użytkownik maranta1 napisał:

Zostawiam to co jest dziwne...

> H:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
> H:\WINDOWS\system32\sesinetd.exe
> H:\WINDOWS\system32\hserver.exe
> H:\WINDOWS\System32\svchost.exe
> H:\Program Files\common files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
> H:\Program Files\Common Files\YDP\UserAccessManager\useraccess.exe

Hm? Co to za firma YDP?

> K:\Program Files\WebDrive\wdservice.exe

A to do czego?

> K:\Program Files\DTemp\DTemp.exe

DTemp? Co to?

> K:\Program Files\cFos\cfosdnt.exe

cFos???

Wiesz... Nie wiem, ile masz pamięci operacyjnej w swoim komputerze, ale
chyba ze 3 GB? Bo tyle śmieci to daaawno nie widziałem. I nie uwierzę w
to, że to wszystko jest potrzebne ot tak natychmiast do pracy...
Google -> RegCleaner -> (po instalacji) Autostart i wywalamy to co
powyżej. Przynajmniej to, bo jest jeszcze kilka innych rzeczy, których
usunięcie poprawi działanie tego komputerka...
Ale najpierw pozbądź się tego całego syfu.

Pozdrawiam
Rafał