Re: Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 13:50:36 MET DST

Użytkownik "Rafal" <a@b.c> napisał w wiadomości
news:dj3tkc$dhd$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik maranta1 napisał:
>
> Zostawiam to co jest dziwne...
>
>> H:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
>> H:\WINDOWS\system32\sesinetd.exe
>> H:\WINDOWS\system32\hserver.exe

To równiez i dla mnie jest niejasne

>> H:\WINDOWS\System32\svchost.exe

toto zawsze było, z tego co znalazłam w Google, to systemowy proces,

To chyba pochodzi od programu dodanego do sprzętu, który ostatnio kupiłam
(tablet, nagrywarka DVD i in...), było tam cosik firmy Ulead... ale myślę,
że moge to spokojnie wywalić...

> Hm? Co to za firma YDP?

Od kursu językowego, mogę usunąć...

> A to do czego?

To jest taki fajny program do zarządzania pliczkami na serwerze ftp, tak jak
na lokalnym dysku. Serwer ftp jest dostępny z menu jako dodatkowy dysk :)

> DTemp? Co to?

Siedzi w zasobniku systemowym i pokazuje cały czas temperaturę dysków
twardych. Program darmowy i bardzo przydatny.
http://private.peterlink.ru/tochinov/ Mam go od dawna i nie jest żarłoczny
;)

> cFos???

Program do łaczenia z netem. Z aplikacją Neostrady miałam same problemy, od
niedawna próbuję cFos-a i problemy się skończyły. Program instaluje się jako
modem. Szkoda, że nie jest darmowy :(((

> Wiesz... Nie wiem, ile masz pamięci operacyjnej w swoim komputerze, ale
> chyba ze 3 GB?

512MB i wszystko działało szybko i sprawnie, dopiero teraz zaczęły się
problemy...

Bo tyle śmieci to daaawno nie widziałem. I nie uwierzę w
> to, że to wszystko jest potrzebne ot tak natychmiast do pracy...
> Google -> RegCleaner -> (po instalacji) Autostart i wywalamy to co
> powyżej. Przynajmniej to, bo jest jeszcze kilka innych rzeczy, których
> usunięcie poprawi działanie tego komputerka...
> Ale najpierw pozbądź się tego całego syfu.

Wszystkiego się nie pozbędę, bo kilka z tych rzeczy używam stale. Część
faktycznie mogę wywalić, bo korzystam tylko z doskoku.
Jedyne zastrzeżenia mam do tych trzech pozycji-
H:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
H:\WINDOWS\system32\sesinetd.exe
H:\WINDOWS\system32\hserver.exe

Chętnie usunę, ale wolałabym wiedzieć, czy napewno nie jest to do niczego
potrzebne...

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/