Re: Windows NT 4.0 parę pytań

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 17:47:33 MET DST

"RIP" <crystal666@gazeta.pl> wrote in message
news:64x4o03axej5$.jq8hqtyv6yoy$.dlg@40tude.net...

> ok domyślam się że po każdym instalowniu sterów muszę łatać to SP6a tylko
> nie czję tego postfix ????

Postfix to ostani, scalony zbior lat - taki maly SP, ogolnie po postfixie
raczej nie ma lat krytycznych - support do produktu sie schladza a w koncu
zamraza...

> A z urządzen multimedialnych to tylko karta sieciowa (nie musi zresztą
być)

Karte sie instaluje albo z narzedzi administracyjnych albo instaler
dostarczony przez producenta - polecam karty Intela - nie ma z nimi zadnych
klopotow, sa tanie jak barszcz i maja dobre drivery

> drukarka igłowa PANASONIC kx-1150 (drukowanie pod subiektem5 dla dos), i
> jakie audio

Audio dodaje sie tak jak w windows 3.11 :D

> USB to głownie chodzi mi o pendriva 128mb EMTECA - przenoszenie danych z
> pracy do domu

Ano jak mowie nie mialem okazji sprawdzic dzialania stosow USB - moze
pojdzie. Znajomy tez nabyl WinNT4 by legalnie prowadzic malutka firme.
W tym sterowniku Della sa obslugiwane podstawowe klasy urzadzen wiec jest
szansa ze pendrive tez... - zawsze mozna po pracy zamknac NT4 i odpalic
chocby i z CD jakas dystrybucje Linuxa by pozgrywac dane... NTFS jest
obslugiwany, nie trzeba nic instalowac i ladnie mozna pozgrywac....