Re: Windows NT 4.0 parę pytań

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 10:25:32 MET DST

"RIP" <crystal666@gazeta.pl> wrote in message
news:1r3vdi3m6rnkz.1wvsplawo3ruo$.dlg@40tude.net...
> Zastanawiam się nad zakupem Windows NT 4,0 legalnego z certyfikatem do
> firmy i w związku z tym mam pare pytań:
>
> 1. Skąd brać ewentualne SP (czy jest jakaś stronka z zaciągnięciem
> sp'aków)?

microsoft, tych sp nie ma tak duzo raptem SP6a + postfix rollup

> 2. Czy da się obsłużyć USB czy może trzeba SP dodać, jak tak to jaki?

Da sie, sa chyba dwie firmy ktore napisaly obsluge stosu USB, obie
implementacje sa komercyjne ale bez wiekszych klopotow jedna z nich mzona
zainstalowac - jest dostepna u Dell'a jako czesc ich sterownikow - teraz sie
to nazywa Intea01i.exe (DELL LATITUDE D600).

> 3. Jak działają programy Dosowe np Subiekt5 dla dos

Nie wiem...

> 4. Czy chodzą pakiety biurowe np open office

Tak, bez klopotu

> I może polecicie jakąś stronkę gdzie można coś poczytać o problemach i jak
> sobie radzić, żebym nie zaśmiecał grupy.

google....