Re: Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 17:45:30 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> schreef in bericht
news:mi2rid.svq.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "maranta1" <maranta1@o2.pl> napisał w wiadomości

> Zaimportuj wskazany pliczek prawoklikiem, a potem wyczyść system z
> trojanów i wirusów. Polecam darmowy Avast, Microsoft Antispyware,
> Spybot S&D, a na początek programik HiJackThis. No i oczywiście włącz
> Zaporę, zainstaluj (na zdrowy system!) SP2 i go połataj...
>
> http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/exefix.reg
> --
> M. [MS-MVP]
> /odpowiadając zmień px na pl/

Zrob to co kolega pisze. Dopiero naprawiaj system z CD. Jezeli masz CD bez
SP2, to musisz najpierw odinstalowac SP2. Najlatwiej mozesz naprawiac z
poziomu windows. Wloz CD i wybierz "Instalacja", nastepnie "Upgrade"-
powinien ci sam zaproponowac. Przed naprawa sprawdz koniecznie, czy zapora
jest wlaczona.