Re: Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 16:14:38 MET DST

Użytkownik "maranta1" <maranta1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dir0b6$l2k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "RoB" <iemand@pandora.be> napisał w wiadomości

> Skończyłam skanowanie, niczego nie znaleziono.
> Co teraz mam robić???

Zaimportuj wskazany pliczek prawoklikiem, a potem wyczyść system z
trojanów i wirusów. Polecam darmowy Avast, Microsoft Antispyware,
Spybot S&D, a na początek programik HiJackThis. No i oczywiście włącz
Zaporę, zainstaluj (na zdrowy system!) SP2 i go połataj...

http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/exefix.reg

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/