Re: Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 16:44:46 MET DST

Użytkownik "Nathan" <USUN_TOla688@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dir32j$pnj$1@achot.icm.edu.pl...

> utracisz aktualne poprawki, ktore sobie pozniej sciagniesz. Odpal komputer
> z plyty. Ptzy pierwszym pytaniu o naprawe kliknij, ze nie chcesz, dopiero
> przy drugim kliknij napraw

Dzieki, już z większą częścią problemów sobie poradziłam. Dodałam te
wartości z wyszukanego w Google pliczku do rejestru. Programy działają.
Jednak część problemów została.
Np. pokazujące się na starcie Windowsa tajemnicze okno bez zawartości, gdzie
muszę kliknąć ok. Inna sprawa- nie działa ochrona rezydentna avasta.
Podejrzewam, ze za monitorowanie stałe systemu odpowiada plik- aswMonDS.sys
jednak z plikami tymi jest taki sam problem jak poprzednio z exe. Windows
pyta w czym to uruchomić, również nadal pliki reg nie reagują na klikanie
lewym przyciskiem myszy.
Tyle już osiągnęłam, chciałabym sobie do końca poradzić bez wybierania
naprawy systemu.
Proszę pomóżcie, które wpisy w rejestrze muszę edytować i jak, żeby pliki
sys zaczęły działać.
Chodzi mi teraz przede wszystkim o antywirusa.

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/