Jaka różnica między Home a Prof

Autor: Borro <stemple2_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 16:02:05 MET DST

Czym różni się wersja Home i Professional (Win XP)? Dotychczas miałem 98 i w
zupełności wystarczał. Ale ze względu na zakup sprzętu do którego nie ma
driverów pod 98, muszę kupić nowszy system. Szukałem na stronach sprzedawców,
ale poza zachwytami nad nowymi wspaniałymi możliwościami, funkcjami które były
świetne a teraz są jeszcze bardziej rozwinięte itp. marketingowym bełkotem nie
widzę konkretów. Czy do zwykłej pracy biurowej i udostępniania plików i
internetu dwóm innym userom nie wystarczy Home ? czy instalując proffesional
poczuję jakąś wielką różnicę (w stosunku do home) ?

Borro