Re: Problem z udostepnianiem

Autor: Raph <neo_n_.fuck.you_at_spammers.poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 22:59:37 MET DST

on 2005-10-13 at 18:28:17 Remek wrote:

> tak... ja niestety nie mam na co kliknac prawym gdyz we wlasciwosciach
> neostrady (usb) nie wyswietla sie zadne okno z wlasciwosciami.

Mniemam, ze pozwoliles skonfigurowac polaczenie temu programikowi od
Tepsy? ;) Nie wiem dlaczego (moze ktos z grupowiczow odpowie), ale
polaczenie Neo stworzone w ten sposob nie chce wyswietlac swoich
wlasciwosci - przynajmniej ja sie z tym spotkalem w Win 2000 Pro i XP.

Wywal w diably ta cala aplikacje od Tepsy (oczywiscie sterownki od
modemu zostaw :). Skonfiguruj sobie sam nowe polaczenie za pomoca
modemu. Jak bedzie wolal o jakis numer kierunkowy to wpisz np. 0 -
potem i tak wybierzesz, opcje zeby nie wybieral kierunku. Za numer
wlasciwy wpisz *, a w okienu login i haslo wpisz te, ktore masz od
Neostrady.

Majac takie polaczenie - mozesz juz bez problemu wybrac jego
wlasciwosci i je udostepnic. System przetstawi IP na statyczny, bo
teraz komputer bedzie robil za brame do Internetu. W drugim komputerze
ustawisz jako brame IP wlasnie tego komputera z Neo i to wsio. Enjoy :)

--
Rafal "Raph" Grzegorek
Gadu-Gadu: #3307817**Tlen: raph007**Jabber: raph[-at-]chrome.pl