Re: Problem z udostepnianiem

Autor: Remek <cos_at_tam.cos>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 18:28:17 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:ypnadqky1sgr.1nkcbflhbzju3$.dlg@40tude.net...

> Łącze stałe z tv kablowej, połączenie modemu kablowego z komputerem
poprzez
> skrętkę (nie USB!)
>
> Klikam prawym klawiszem myszy na "Network Neighbourhood" , "Properties",
> wybieram kartę z połączeniem do TV kablowej (czyli de facto z modemem
> kablowym), prawy klawisz myszy, "Properties", zakładka "Sharing" , "Enable
> Internet Connection Sharing for this connection", "Settings" i dalej już
> zależy co i jakiej aplikacji chcę udostępniać.
>
> Nie wiem jak będzie to działało z USB, ale nie powinno być chyba dużych
> [...]

 tak... ja niestety nie mam na co kliknac prawym gdyz we wlasciwosciach
neostrady (usb) nie wyswietla sie zadne okno z wlasciwosciami.
Sa dwie karty sieciowe , jedna realtek, druga to modem od neo podpiety pod
USb i to chyba jest jednak duzy problem.
Szukam szukam, czekam szukam i nadal nic:(
Udostepniania jak nie bylo tak nie ma, juz nawet szukalem w rozpaczy panel
sterowania dodaj usun skladniki..ale tam nic takiego nie ma:(

--
               Remek   www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.