Re: Problem z udostepnianiem

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 18:13:21 MET DST

On Thu, 13 Oct 2005 18:05:45 +0200, Remek wrote:

> Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości

> No to skoro tak, to prosze o pomoc.
> Dzieki

Moja konfiguracja to :
Windows 2000 Pro Eng.
2 karty sieciowe:
a) Intel Pro/100 S 3DES
b) Intel Pro/100
Łącze stałe z tv kablowej, połączenie modemu kablowego z komputerem poprzez
skrętkę (nie USB!)

Klikam prawym klawiszem myszy na "Network Neighbourhood" , "Properties",
wybieram kartę z połączeniem do TV kablowej (czyli de facto z modemem
kablowym), prawy klawisz myszy, "Properties", zakładka "Sharing" , "Enable
Internet Connection Sharing for this connection", "Settings" i dalej już
zależy co i jakiej aplikacji chcę udostępniać.

Nie wiem jak będzie to działało z USB, ale nie powinno być chyba dużych
różnic.

--
Pozdrawiam
Piotrek