Windows 2003 SBS i ISA

Autor: Pawel Rutkowski <rutekp_at_moja-poczta.com.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 18:17:37 MET DST

Witam,

    Na windowsa przesiadłem się dość nie dawno dlatego moje pojęcie o tym
systemie jest dosyć marne. Mam pytanie dotyczące firewall'a, mianowicie czy
jeżeli wyłącze całą usługę ISA Server na Win2003SBS to czy to faktycznie
oznacza, że firewall został wyłączony czy sam system może mieć jeszcze jeden
firewall. Wiem że windowsy maja jeszcze taki prosty firewall na "połączenia
sieciowe" ale ten jest już wyłączony bo zdaje się że dwóch równloegle
uruchomić nie można.
Drugie pytanie co to dokładnie jest ISA server, czy on w sobie może mieć np.
usługę DHCP server?

Dzięki
Pawel