Problem ze zdalną konsola WINXP

Autor: MarioJ <marioj_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 19:41:14 MET DST

Witam

  Mam zainstalowany OpenSSH serw. na WINXP. Po zalogowaniu się z innego kompa
(np. przez putty), wszystko działa ok oprócz tego że nie mogę uruchomic
programów typu lynx,DN,NC.
  Próbowałem uruchamiać cmd.exe przez netcata,ale jest podobny efekt.Ekran na
kliencie jest czarny,a program pokazuje sie na serwerze gdzie jest uruchomiony
NC. Tak samo jest z konsolą z DAMEWARE. Natomiast po zainstalowaniu na serw.
WINSSHD wszystko działa jak trzeba. Ale co zrobić żeby to działało przez
NetCata lub OpenSSH ?

pozdrawiam
MarioJ