Re: Grub i plik co go nie ma a jest

Autor: RafalZ <ra_v_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 17:49:16 MET DST

> Spróbuj dopisać nową ścieżkę w Boot.ini. Prawdopodobnie do
> uruchamiania Windows podmieniasz aktywny dysk w Bios-ie, a w Grubie
> już nie, więc ścieżka musi wyglądać inaczej.

Hm, rozumiem. Tylko ze czy w takim razie _modyfikacja_ wpisu w boot.ini
wystarczy, czy mam np. zrobic dwa oddzielne wpisy - jeden dla odpalania
spod grub'a, a drugi dla odpalania bezposrednio.

obecnie w boot.ini wyglada to tak:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect

hmm, chyba widze w czym rzecz - zatem pozostaje pytanie, czy jest jakis
"chwyt" zeby miec jeden wpis "uniwersalny"

pozdrawiam
ra_v