Re: Niemożność usunięcia folderów.

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 11:50:26 MET DST

Pewnego pięknego dnia Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> pisze co następuje:
> Użytkownik "Jacent" <jacent@wytnij.interia.pl> napisał w wiadomości
> To czego potrzebujesz to mały programik WhoLockMe. Process Explorer
> też jest oczywiście bardzo przydatny, ale jakby mniej user-frienly
> ;-).

Zastosowałem się jak zwykle do wskazówek Michała(chyba ludzie Ci pomnik
wystawią [;-) za te wszystkie porady).
W dwóch przypadkach (dla folderu i pojedynczego pliku), program znalazł, że
blokuje je explorer. Zrobiłem kill process, potwierdziłem i nadal nie ma do
nich dostępu! Próbowałem z drugiego Xp i to samo. Miałem gdzieś PeBuildera,
ale czy ja go znajdę?
BTW a może ktoś ten ostatni program skonfigurował po swojemu, dodał
przydatne narzędzi itp? A na dodatek podzieliłby się nim :) Zresztą nie musi
to być PeBuilder, a jakiś inny służący do tych samych celów.

--
Pozdrawiam.
Jacent