Re: OpenOffice po Polsku - skad?

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 17:33:31 MET DST

*** Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl>:

> Wiesz co, zależy co uznasz za coś skomplikowanego.

Tzn. nie wiem czy to jest jakoś bardzo skomplikowane, w każdym razie
bardziej skomplikowane niż to gdzie beta działa. :)

Np. makra, połączenia z bazami danych, seryjne drukowanie dokumentów z
polami bazy danych itd. - przy tych rzeczach widać, że to jest beta.

> Kiedyś byłem zawzięty i chciałem w wersji 1.x napisać swoje CV.

Nic skomplikowanego.

> Nie udało mi się, okazało się, że OpenOffice dopiero w wersji 2 będzie
> potrafił łamać wiersze tabeli między stronami... Dalej byłem zawzięty
> i CV skończyłem w becie 2.0, ale tamta beta znowu miała problem ze
> wstawianiem obrazka mojej wrednej mordy :) No więc obrazek wstawiłem w
> 1.x (to było chyba 1.3), a resztę zrobiłem w 2. A teraz ta beta 2 po
> prostu działa i to co chcę zrobić - robi. Może nie jest to demon
> prędkości (przynajmniej na laptopie, gdzie dysk nie jest najszybszy),
> ale da się z tym żyć.

Generalnie ja nie mam żadnych problemów z formatowaniem dokumentów ani
pod 1. ani pod 2.x. Problem mam natomiast z drukowaniem korespondencji
seryjnej - 1.x drukuje momentalnie, po prostu widać jak się zmieniają
pola i generalnie śmiga. 2.x zastanawia się 20 sek. na każdym
rekordzie... :)

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )