Re: OpenOffice po Polsku - skad?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 17:01:16 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> Widocznie nie robisz nic bardziej skomplikowanego. U mnie beta zachowuje
> się conajmniej dziwnie w niektórych miejscach. :)

Wiesz co, zależy co uznasz za coś skomplikowanego. Kiedyś byłem zawzięty
i chciałem w wersji 1.x napisać swoje CV. Nie udało mi się, okazało się,
że OpenOffice dopiero w wersji 2 będzie potrafił łamać wiersze tabeli
między stronami... Dalej byłem zawzięty i CV skończyłem w becie 2.0, ale
tamta beta znowu miała problem ze wstawianiem obrazka mojej wrednej
mordy :) No więc obrazek wstawiłem w 1.x (to było chyba 1.3), a resztę
zrobiłem w 2. A teraz ta beta 2 po prostu działa i to co chcę zrobić -
robi. Może nie jest to demon prędkości (przynajmniej na laptopie, gdzie
dysk nie jest najszybszy), ale da się z tym żyć.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl