Re: Zmiana nazwy konta

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 14:17:20 MET DST

Użytkownik "INNY" <tajn0s_agent0s@prl.com> napisał w wiadomości
news:dhj39s$d60$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Na rzeczywistym systemie mam jedno konto admina i
> konto gościa, na którym pracuje na codzień.

Nie bardzo sobie taki serwer wyobrażam, ale jeśli bym miał coś sugerować, to
załóż sobie jeszcze jedno konto z uprawnieniami adminowskimi - to na wszelki
wypadek, a konto gościa zablokuj - też na wszelki wypadek...
Być może myślenie moje i rady skażone są domenowym punktem widzenia, stąd ta
rada na zablokowanie gościa, ale już co do drugiego konta adminowskiego -
rada jest naprawda życzliwa.
Pracy, jako admin, na koncie Gościa sobie nie wyobrażam... Chyba, że go
dodasz do DomainAdmins... ;-)

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]