Re: SP2 i sockety

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 13:57:50 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Koniecznie musisz opierać się na broadcastach? Może z nimi
> się coś pozmieniało. Normalne gniazda TCP działają całkiem
> normalnie, broadcastów nigdy nie używałem więc nie wiem,
> czy coś się zmieniło.

Wiesz...możnaby napisać ją bez użycia broadcastu, ale to całkowicie zmieniło
koncepcje dzialania aplikacji, za bardzo zburzyłoby mi to wersję, którą już
mam. Zresztą zauważ.... tak jak mówiłem pakiet wysłany na broadcast dociera na
niego i odpowiednie kompy odpowiadają na niego wysyłąjąc odpowiedz do mojej
aplikacji (sprawdzalem tcpdumpem), tylko ze ta już w tym momencie jakby była
martwa :(.