Re: zarzadzanie komputerem--jak przywrocic? jak zmienic litere dysku?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 09:55:54 MET DST

Uzytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisal w wiadomosci
news:dhhp45$djv$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
>
> ...no i nie przywróci to Zarzadzania komputerem w Panelu
> sterowania nawet jakby powtarzal to "kuba' n-razy!:-)

Ale umozliwi uruchomienie Zarzadzania komputerem i zmiane literki,
prawda? O ile koledze nie wcielo pliku compmgmt.msc z katalogu
systemowego Windows, oczywiscie.

/do kuba/
Literke mozna zmienic bezposrednio spod diskmgmt.msc, poleceniem
diskpart, albo recznie w rejestrze systemu. A w panelu sterowania sa w
zasadzie umieszczone po prostu skróty do odpowiednich plików *.cpl
oraz *.msc.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/