Czy to dobry pomysł....

Autor: Marcin <nieprawdziwy_at_adres.com>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 09:46:57 MET DST

Hej... mam nadzieję iż to nie jest dla Was NTG....

Miałem taki pomysł: w związku z tym że koniecznie porzebowałem systemu win98
a na dysku jest już XP w dodatku NTFS(mijało by się z celem formatowanie
tego dysku), to wymyśliłem że dodam drugi dysk fizyczny i tak zrobiłem, a
dla udziwnienia wpiołem go w pierwszy kontroler ATA od RAID'a (RAID jest
ustawiony na
normal, czyli nie ma go a są 2 kontrolery ATA do dyspozycji - płyta główna
Gigabyte K8NSPro, nForce3-250, DDR400, SATA, RAID,FireWire, GBLAN, ATX).

Wypiołem główny dysk z XP, zainstalowałem na drugim dysku win98 i teraz
zastanawiam się czy można ustawić boot loadera z pod XP aby pojawiało się
menu startowe i była możliwość wyboru sytemu ( a nie np. ustawiać za każdym
razem jak chce inny system w BIOSie z którego dysku ma się butować), np
edytując plik boot.ini, generalnie głównie kożystam z XP i chciałbym aby XP
zarządzał startem systemu
Tylko nie wiem co by tu zmienić...(a raczej dodać-nie znam składni...).:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn

Dzięki za sugestiie..
Pozdrawiam
Marcin