Re: zarzadzanie komputerem--jak przywrocic? jak zmienic litere dysku?

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 11:20:23 MET DST

 "Michal Kawecki" log:
> Uzytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisal w wiadomosci
> Ale umozliwi uruchomienie Zarzadzania komputerem i zmiane literki,
> prawda? O ile koledze nie wcielo pliku compmgmt.msc z katalogu
> systemowego Windows, oczywiscie.
> /do kuba/
> Literke mozna zmienic bezposrednio spod diskmgmt.msc, poleceniem
> diskpart, albo recznie w rejestrze systemu. A w panelu sterowania sa w
> zasadzie umieszczone po prostu skróty do odpowiednich plików *.cpl
> oraz *.msc.

Tutaj nie muszę się już domyślać zatem tylko powtórzę :
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bpl%3B307844&x=14&y=9
i zacytuję np. fragment:
"...Przed zmianą liter przypisanych dyskom należy zapoznać się z
następującymi uwagami:
- Zmiany litery woluminu systemowego lub rozruchowego nie należy
dokonywać w przystawce Zarządzanie dyskami.
= Wiele programów opartych na systemach MS-DOS lub Windows korzysta z
określonych liter dysku (np. w zmiennych środowiskowych). Jeżeli litery
te zostaną zmienione, programy mogą przestać poprawnie działać...."
Wiem, że sprawa jest wielce dyskusyjna, ale ja z poradami M$a np. jw.
specjalnie nie spieram się ino zazwyczaj z:pomysłami użytkowników;-)

--
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja,
mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.