Monitorowanie pomieszczenia kamerą internetową

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 10:33:58 MET DST

Witam!
Nie wiem gdzie się z tym pytaniem zwrócić, mam nadzieję, że mnie nie
pogonicie ;)
Po ostatnim włamaniu do mojej komórki pomyślałem, że mógłbym zamontować
jakąś kamerę internetową. Mogłaby się włączać przez detekcję ruchu,
ewentualnie
pracować nonstop, zapisując dane na twardy dysk. Po przepełnieniu miejsca,
dane
byłyby kasowane i od nowa zapisywane. Widziałem kiedyś na allegro jakieś
urządzenia do zdalnego monitorowania. Fajnie by było, jakby instalację udało
się wykonać bezprzewodowo. W ostateczności może być tradycyjnie, z kablem.
I moja prośba. Może miał lub ma jakieś doświadczenia w tej dziedzinie i
zgodziłby się mnie wesprzeć poradą, być może poprowadzeniem za rączkę ?
Dodam, że nie chodzi mi o zestaw, powiedzmy profesjonalny(taki jak w
zakładach pracy na przykład), za parę tysięcy. Ma to być jak najprostszy i
najtańszy układ monitorujący.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki, porady

--
Pozdrawiam.
Jacent