Re: Dysk zewnętrzny USB i ustawienie zasilania

Autor: PiTer <balandzik.wytnijto_at_powietrze.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 10:06:03 MET DST

Leksem wrote:
> Nie da sie. I zwykle o tym nie pisza. Np. karty Wi-Fi nie podlaczysz
> do huba USB, nawet w klawiaturze, tylko bezposrednio do kompa (albo do
> huba z ekstra zasilaniem). Za duze wymagania pradowe. A akurat na
> dyskach to zawsze pisza, ze musi byc zasilany zewnetrznie.
>
> Tomek
Ja z powodzeniem uzywam dysku USB 2,5" bez dodatkowego zasilania. Zeby
bylo smieszniej - w pracy dysk ten dziala mi tylko, jak podlacze go do
portu USB z tylu komputera. Jesli skorzystam z portu z przodu obudowy,
slysze tylko "cykanie".
W domu dziala mi zarowno w porcie z przodu obudowy, jak i z tylu (na
taniej plycie AsRocka). Kwestia wydajnosci pradowej konkretnego modelu
plyty.