Problem z dowaniem składników windows?

Autor: -==- <bajbus37_at_wyciacto.tlen.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 10:42:37 MET DST

Witajcie!

Mam problem z dodawaniem składników Windows z
"Dodawanie lub usuwanie programów" -> "Dodaj/Usuń
składniki systemu Windows".
Chciałem zainstalować "Internetowe usługi informacyjne (IIS)
Instalacja ruszyła i po paru sekundach poprosiła o płytę systemową,
po włożeniu jej, instalator podaje, że nie może skopiować pliku i podaje
żeby sprawdzić czy dysk jest we właściwym miejscu (stacji lub ścieżce).
Pomimo, że dysk jest tam gdzie powinien, wybieram przeglądaj i podaje
właściwą ścieżkę, w okienku widzę już plik, którego wymaga instalacja, ale
instalator dalej swoje "Instalator nie może skopiować pliku aaa.bbb".
Co z tym cholerstwem zrobić, nie uśmiecha mi się reinstalka całej windy.
Pomóżcie Dobrzy Ludzie!

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37