Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 09:38:52 MET DST

> Stary. Nie zaczepiaj Pawła, bo mógłbyś mu w kwestiach tego wątku buty
> wiązać.

Przepraszam ale ja się ustosunkowuję do tego co napisano gdyż to jedyne
źródło wiedzy na temat rozmówcy. Mój tekst to reakcja na jego tekst a
to czy jest mędrcem nic nie znaczy jeżeli tego nie ujawnia a nawet stara
się sprawić wrażenie, że tak nie jest.

> [...]
> to zadziałało bez udziału admina, to tylko Twoje szczęście, bo
> dysponowałeś
> punktem przerwania sprzed dwóch dni. Gdyby punkt przerwania był starszy,
> hasła dla konta komputera w domenie nie odpowiadałyby sobie, bowiem są one
> okresowo zmieniane. I wtedy sztuczka ta by nie zadziałała, a udział admina
> ponownym podłączeniu komputera do domeny byłby nieodzowny. Więc masz
> pierwszy powód, dla którego nie można sobie dowolnie usuwać konta
> komputera
> z domeny, a potem tworzyć je na nowo - HASŁA. Wystarczy?

Nie wystarczy :)
Hasła to nie powód. Hasła to zabezpieczenie ustanowione z jakiegoś powodu.
Ktoś musiał uznać, że taka operacja powinna być niedopuszczalna i wprowadził
zabezpieczenia hasłami.