Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 09:07:39 MET DST

Użytkownik "Froff" <froff@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dhek6b$2rk$1@news.onet.pl...
> A najśmieśniejsze jest to, że piszesz bzdury - napisałem, że podpiąłem
> się ponownie do domeny bez błogosławieństwa serwera.
> A może mi nie wierzysz?

Stary. Nie zaczepiaj Pawła, bo mógłbyś mu w kwestiach tego wątku buty
wiązać.
A to, że Ci się udało przywrócić swój komputer do wcześniejszych ustawień i
to zadziałało bez udziału admina, to tylko Twoje szczęście, bo dysponowałeś
punktem przerwania sprzed dwóch dni. Gdyby punkt przerwania był starszy,
hasła dla konta komputera w domenie nie odpowiadałyby sobie, bowiem są one
okresowo zmieniane. I wtedy sztuczka ta by nie zadziałała, a udział admina w
ponownym podłączeniu komputera do domeny byłby nieodzowny. Więc masz
pierwszy powód, dla którego nie można sobie dowolnie usuwać konta komputera
z domeny, a potem tworzyć je na nowo - HASŁA. Wystarczy?

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]