Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 17:31:10 MET DST

> jeden juzer jedno konto jedna poczta i basta
> ja to załatwiałem tak: uświadamiałem luzera że wszelkie kombinacje
> będą karane zgodnie z polityką bezpieczeństwa firmy i jak coś namodzi
> to mu zabiorą premię :D i gdy kilku namodziło i zabrali to od razu
> wszyscy wiedzieli że to nie piepshenie w bambus i skończyło się
> od razu kombinowanie :> (nie wpominając o tym że i tak z domeny
> wszystko mieli poograniczane do max np. 8 ikon na pulpicie
> i zero menu start a dozwolone aplikacje do odpalenia to tylko
> co na pulpicie i lista dozwolonych aplikacji pilnowana w GPO domeny
> [...]

Nie chodzi o to jaką wy macie politykę i na co ty komu pozwalasz a na
co nie. Ja piszę wyłącznie o windowsach i o tym, że omawianym przypadku
istnieje niczym nieuzasadnione żądanie uprawnień oraz kosmiczna
niekonsekwencja i łatwość obejścia tegoż zabezpieczenia.
Przecież zabezpieczenie na poziomie serwera (abstrahując od sensowności)
powinno powodować, że choćbym pękł to z końcówki zamierzonego
efektu nie osiągnę. A tu prosz... Bez problemu.