Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 17:25:39 MET DST

> Mam nadzieję że dobrze rozumiem:
> Nie podoba Ci się to że jako administrator lokalny możesz wyjąć stację z
> domeny, ale nie możesz jej wsadzić z powrotem. Bez "hakowania" systemu.

Mniej więcej o to ale z nadmienieniem tego, co rozumiemy przez
"wsadzić z powrotem".
Nie chodzi mi o to, żeby zakładać nowe konto na domenie. Ja tam konto
cały czas mam a serwer domeny jest świadom istnienia mojego peceta.
Zakładanie konta czy też pierwsza wpinka peceta w domenę
- owszem powinna wymagać udziału admina.
Ale ja przecież chcę tylko ponownie się zalogować. Tak jak to robię
setki razy, dzień po dniu.
Różnica tych dwóch sytuacji jest chyba ewidentna?

A skoro mogę wykonać tę operację przez "przywrócenie systemu",
to może oznaczać:
- ktoś w ogóle nie przewidział takiej sytuacji i nie dał w odpowiednim
  oknie przycisku z napisem w stylu "podłącz ponownie do istniejącego konta"
lub
- ktoś chciał to zabezpieczyć od strony serwera (nie wiem po jakiego wała)
  ale kosmicznie dał ciała, bo z poziomu klienta można to obejść
bezproblemowo
lub
- ktoś miał świadomość, że w/w sytuacja może wystąpić ale zlał
  z góry na dół jakieś spójne rozwiązanie, które albo pozwala bez problemu
  albo zabrania absolutnie

Innego wariantu nie mogę wymyślić.
Każdy z wymienionych trzech dyskredytuje producenta.