Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 17:17:01 MET DST

dobrov0 dnia 2005-09-28 17:11:

> Przyjmuję do wiadomości.
> Nie sądzisz, że jest to idiotyczne?

nie bowiem domena narzuca pewne restrykcje, ograniczenia,
konfiguracje, zabezpieczenia i właśnie o to chodzi aby
luzer nic nie mógł na pecku zmienić/namieszać

> Analogia:
> - mam konto pocztowe zdefiniowane w outlooku i świetnie
> działa ściąganie poczty.
> - teraz otwieram konfigurację tego konta i zmieniam nazwę
> serwera; zatwierdzam;
> - nastepnie otwieram ponownie i chcę zpowrotem wpisać nazwę
> tego pierwszego a on mi nie pozwala póki nie wyślę petycji
> do admina tegoż serwera.
> A przecież ja mam cały czas to cholerne konto a serwera g...
> obchodzi, że w międzyczasie używałem innego.

jeden juzer jedno konto jedna poczta i basta
ja to załatwiałem tak: uświadamiałem luzera że wszelkie kombinacje
będą karane zgodnie z polityką bezpieczeństwa firmy i jak coś namodzi
to mu zabiorą premię :D i gdy kilku namodziło i zabrali to od razu
wszyscy wiedzieli że to nie piepshenie w bambus i skończyło się
od razu kombinowanie :> (nie wpominając o tym że i tak z domeny
wszystko mieli poograniczane do max np. 8 ikon na pulpicie
i zero menu start a dozwolone aplikacje do odpalenia to tylko
co na pulpicie i lista dozwolonych aplikacji pilnowana w GPO domeny
i było po problemie :) i admin ma spokój z peckami i luzerami

--