Re: Jak przyłączyć się do zasobu jako inny user z innym hasłem?

Autor: MarlonB <małpa_at_wieloryb.kom>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 19:39:04 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:dgoruq$q44$1@inews.gazeta.pl...

> net use /?

Ja sie podepne do pytania, gdyz problem mam podobny. Wlasnie czytalem
wszystko o "net use" i nie znalazlem odpowiedzi. A Problem mam taki:

Mam jeden komputer w sieci oraz kilka zasobów w nim. Kazdy zasób ma inne
login i haslo. Zeby sie przelaczac miedzy zasobami musze sie wylogowywac i
ponownie logowac, poniewaz moj WinXP nie wyswietla mi kazdorazowo monitu
zapamietujac i stosujac dane z pierwszego logowania do kazdego udzialu na
tym kompie skutecznie blokujac mi do nich dostep.

Brakuje mi opcji "zaloguj jako.." lub cos w tym stylu. Po za tym jak staram
sie po przez NET USE to wywala mi ze nie moge sie polaczyc z jednym kompem
za pomocą dwoch loginów.

Czy na serio nie mozna tego obejsc? Czy po prostu jestem cienki? :)

M.