Ikonki w obszarze powiadomien

Autor: Leksem <lleksem_at_lleksem.com.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 20:39:48 MET DST

Czesc

Po kilku dniach googlania musze niestety tu napisac.

W moim laptopie (swieze XP SP2), jak sobie pracuje bez LAN-u, to w
obszarze powiadomien mam oczywiscie ikonke niedzialajacego polaczenia.
Usunac tej ikonki nie potrafie, mimo ze w oknie wlasciwosci karty w
SP2 pojawila sie (jeszcze bez Helpa) kratka, coby powiadamial, gdy z
polaczeniem sa klopoty. Ale nie widac zadnych efektow tej kratki.

Ukrycie ikonki jest jak najbardziej OK, tyle ze po wlaczeniu sie do
LAN-u i ponownym wypieciu, ikonak pojawia sie naabarot, w dodatku
opcja dostosowywania Zawsze ukryte zmienia sie na defaulta Ukryty, gdy
nieaktywny (a karta sieciowa jest zawsze aktywna). Cud, ze kazde
niepodlaczone gniazdo USB, FireWire oraz s-video nie doklada tam
swojej ikonki z krzyzykiem (FireWire jest stale polaczone na 400Mbp/s,
nawet jak nic nie jest wetkniete).

Rozwiazanie polegajace na wylaczaniu karty sieciowej mnie rowniez nie
satysfakcjonuje, tym bardziej, ze mam jeszcze kilka kart TAP-u (od
OpenVPN-a), wiec na ogol ikonek z krzyzykiem mam kilka (i wszystkie
takie same, w dodatku zadna niepotrzebna)!

Ale bylbym zadowolony, gdyby ktos wiedzial, jak zmienic defaulta na
Zawsze ukryty!!!! Bo jednak rezygnowac z obszaru powiadomien nie chce,
chocby dlatego, ze jest tam np. wygodna i potrzebna ikonka usuwania
pendriva. A odslonic i z mrowia ikonek wybrac potrzebna to juz moge
bez obrzydzenia.

Tomek