Re: jak wstawić więcej obrazków

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 18:40:16 MET DST

Dnia 2005-09-24, *della2@poczta.onet.pl* w:
<news:308b.0000174e.433559b8@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> Problem w tym, jak zaznaczyć więcej plików niż jeden. Jakoś mi się to nie
> udaje, ale może nie umiem tego zrobić.

Ej, przecież okno wyboru plików to prawie standardowe okno Eksploratora
Windows. Więcej plików zaznaczasz przeciągając myszą wokół ich nazw i/lub
klikając z jednoczesnym przyciśnięciem przycisku Ctrl albo Shift (Albo
Ctrl + A - wybiera wszystkie pliki z danego folderu)

Dodam, że wszystko co powyżej sprawdzałem na MS Office 2003, w wersji XP o
ile pamiętam też to działało. Nie wiem jak na wersjach wcześniejszych.

> Jeśli to NTG, to sorry, ale nie znalazłam bardziej odpowiedniej grupy

Zdaje się, że korzystasz z onetowego serwera news. Są na nim co najmniej
dwie grupy po polsku o MS Office -> ms-news.pl.office i
ms-news.pl.office2000

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*