Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: Sep <sepu_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 19:13:43 MET DST

> Zmienić firewalla i antywirusa na programy, które nie pozwalają na
> wyłączenie przez normalnego użytkownika. Mnie tam systemowy z XP SP2
> wystarcza w zupełności, a antywirusa w tej chwili nie używam.

ale z tego co wiem systemowy firewall wypuszcza wszystko co wysyłają programy z
komputera.
jeżeli decyduje się na komplikowanie sobie życia poprzez korzystanie z konta
zwykłego użytkownika, to chcę mieć chociaż kompleksową ochronę.
jakie to firewalle nie pozwalają na wyłączenie przez zwykłego użytkownika??