Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 02:39:43 MET DST

*** Sep <sepu@usuntogazeta.pl>:

> ale z tego co wiem systemowy firewall wypuszcza wszystko co wysyłają
> programy z komputera.

Bo filtruje tylko w jedną stronę - tak.

> jeżeli decyduje się na komplikowanie sobie życia poprzez korzystanie z
> konta zwykłego użytkownika,

:)

Ale wiesz co mówisz? :)

> to chcę mieć chociaż kompleksową ochronę.

Co byś przez to nie zrozumiał to nie jest IMHO tak - na początek zrozum
co jest nie tak gdy działasz jako Administrator - kompleksowa ochrona to
jest kilka kroków od tego.

> jakie to firewalle nie pozwalają na wyłączenie przez zwykłego
> użytkownika??

Przeróżne.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )