Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: Sep <sepu_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 08:48:01 MET DST

> Tak. Niech *nie* *będą* w grupie administratorzy.

ok. konto należy już do grupy "użytkownicy". Mimo to nadal mogę wyłączyć
firewalla i antyvira przez tray. co zrobić?
skoro został już poruszony temat kont - mam pytanie do Tych grupowiczów, którzy
(chodzi mi oczywiście o komputer stojący w domu, używany przez normalnego
użytkownika) od dłuższego czasu pracują na koncie NIE należacym do grupy
administratorzy - jak wygląda bilans zysków i strat? Czy za cenę podniesienia
bezpieczeństwa, warto tak komplikować sobie życie/czy praca z komputerem nie
stanie się przez to udręką?? Ja na razie wielkich problemów nie miałem, ale może
to dlatego, że niczego nie instalowałem i nie uruchamiałem nic poza mozillą i
Outlookiem.
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi