Re: Admin czy nie?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 21:44:41 MET DST

Użytkownik "szpon" <szpon.nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dgpgmp$ccp$1@inews.gazeta.pl...

> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
[...]
> Nie jestem pewien czy zrozumiałeś o czym pisałem.

A co tu jest do rozumienia... postaw sobie system z pudełka i sam
zobacz.

> Niech Ci się odpali Windows, kliknij Start, "Zamknij system",
> wybierz "Wyloguj się". Kiedy się wylogujesz, będziesz miał ekran
> logowania XP - z ikonkami dla każdego użytkownika (czyli pewnie
> będzie jedna ikonka dla domyślnego profilu - chyba, że więcej
> profilów założyłeś). I właśnie, gdy pojawi się ten ekran - 4 czy 5
> czy może i więcej razy: musisz przycisnąć Ctrl+Alt+Del - wszystkie

2x

> jednocześnie ;-) Wtedy pojawi się okno logowania (te znane z
> Windows 2000 lub NT). Wpiszujesz jako login "Administrator" a jako
> hasło nic nie podajesz. I logujesz się do wbudowanego konta
> "Administrator" w Windows XP. Teraz opis był jaśniejszy? :-)

Nie logujesz się nigdzie, bo się nie zalogujesz. W XP Home jest
założona blokada logowania na wbudowane konto Administratora, jest ono
dostępne tylko w trybie awaryjnym. Przy próbie zalogowania się na nie
w zwykłym trybie wyświetlany jest komunikat " Nie możesz się zalogować
z powodu ograniczeń konta". I nie ma tu znaczenia, jaką metodą
próbujesz się zalogować. Chyba że masz system "tweakowany" przez
fachowców zza wschodniej granicy ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/