Re: Admin czy nie?

Autor: szpon <szpon.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 19:28:30 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:2r4pgd.h3r.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "szpon" <szpon.nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Najwyraźniej mamy więc różne instalki, bo w moim XP Home jej NIE MA.
> Zresztą we wszystkich znanych mi źródłach też tak piszą, więc nie jest
> to kwestia jakichś szczególnych ograniczeń mojego systemu. Powtarzam -
> dotyczy to logowania się na *wbudowane* konto Administrator, a nie na
> jakieś inne konto z uprawnieniami administratorskimi.

Nie jestem pewien czy zrozumiałeś o czym pisałem.

Niech Ci się odpali Windows, kliknij Start, "Zamknij system", wybierz
"Wyloguj się". Kiedy się wylogujesz, będziesz miał ekran logowania XP - z
ikonkami dla każdego użytkownika (czyli pewnie będzie jedna ikonka dla
domyślnego profilu - chyba, że więcej profilów założyłeś). I właśnie, gdy
pojawi się ten ekran - 4 czy 5 czy może i więcej razy: musisz przycisnąć
Ctrl+Alt+Del - wszystkie jednocześnie ;-) Wtedy pojawi się okno logowania
(te znane z Windows 2000 lub NT). Wpiszujesz jako login "Administrator" a
jako hasło nic nie podajesz. I logujesz się do wbudowanego konta
"Administrator" w Windows XP. Teraz opis był jaśniejszy? :-)