adaptec 1200a i winnt 4.0

Autor: Jaroslaw Berezowski <jaroslaw_berezowski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 21:41:22 MET DST

Witam.

Trafilo mnie szczescie posadzenia selectowego winnt 4.0 na lusterku
podpietym do kontrolera adaptec 1200a (w zasadzie hpt-370 na tym siedzi).
Problem polega na tym, ze po zaladowaniu sterownika instalator nie widzi
prawidlowo skonfigurowanego i podpietego lusterka. Z ciekawosci wrzucilem
na probe win2k i nie bylo problemu. Z innych prob wyniklo mi, ze nt 4.0 ma
typowo ten problem przy instalacji na wynalazkach typu ata softraid.
No i co z tym dalej poczac?
Ew. mozna przeprowadzic system na lusterko z singla? Bo wystartowany z
niego nie ma problemu z tym kontrolerem.

--
Jaroslaw "Jaros" Berezowski