Re: program do wyciagniecia ip compa i przeslania na emaila

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 01:17:57 MET DST

in news:dgmuko$hjc$1@nemesis.news.tpi.pl , *Sławomir S (Pejsu)* wrote:
> witam grupowiczow
> mam nastepujacy problem. potrzebuje laczyc sie po godzinach pracy
> przez vnc z komputerem w firmie. komputer jest podlaczony do
> neostrady ktora zmienia ip co jakis czas. potrzebny mi jest jakis
> programik sposob na to by wyciagnac ip compa i przeslac mi go na
> poczte.
[...]

Numerem IP się nie martw, będzie w nagłówku maila.
Teraz tylko znajdź sposób by cyklicznie wysyłać maile, choćby puste.
Albo ustaw tamtego OE, na automatyczny odbiór poczty co 10 minut,
oraz na automatyczne odpowiadanie na żądanie potwierdzenia.
Wysyłasz maila z domu z żadaniem potwierdzenia, i tamtejszy OE, po
najdalej 10 minutach odpowiada, i w domu odbierasz, a w nagłówku,
po (ctrl-F3), pierwsze (od dołu) pole Received: masz bieżący IP.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)