program do wyciagniecia ip compa i przeslania na emaila

Autor: Sławomir S \(Pejsu\) <tv5_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 20:06:42 MET DST

witam grupowiczow

mam nastepujacy problem. potrzebuje laczyc sie po godzinach pracy przez vnc
z komputerem w firmie. komputer jest podlaczony do neostrady ktora zmienia
ip co jakis czas. potrzebny mi jest jakis programik sposob na to by
wyciagnac ip compa i przeslac mi go na poczte. czy znacie jakis sposob na to
bo kurcze nie znajduje sposobu na to.

z gory dzieki

pozdrawiam