Re: logowanieXP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 23:30:59 MET DST

Użytkownik "pepe_kr" <wert73@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96D6EE79BA9A5wert73pocztaonetpl@149.156.2.11...
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in

> litera partycji byla niezmieniona a co do pozostalych to nie wiem
> jak mozna sprawdzic bo nie ma dostepu do plikow nawet dotarcie do
> kompa w sposob ratunkowy (ale nie awaryjny) tzn z wiersza polecen
> nie daje dostepu do rejestru moj problem zakonczyl sie
> reinstalacja os ale i tak nie wiem co moge zrobic w przyszkosci

Przywrócić rejestr z dobrej kopii (robisz, prawda?).
Albo z wiersza poleceń wrócić do poprzedniego punktu przywracania.

304449 - JAK: Uruchamianie narzędzia Przywracanie systemu z wiersza
polecenia w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp

JAK: Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

--
M.   [MS-MVP]